Vásárlási kisokos 

 

Vásárlóinktól érkező kérdéseket és válaszainkat  gyűjtöttük össze, hátha mások számára is hasznosak lehetnek.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket ?

- A feladástól számítva: GLS futárral:1-max 2 munkanapon belül, Foxposttal 3-6 munkanap , Csomagküldő pontra 3-6 munkanap. 

-Minden termékünk raktárkészleten van, a megrendelést követően 1 munkanapon belül átadásra kerül a választott szállító cégnek.

Milyen fizetési módok vannak? 

- Barion kártyás fizetés, előreutalás vagy utánvét. Személyes átvételkor csak pk fizetésre van lehetőség. 

Nem tudom kosárba rakni a terméket, érdeklődjön felirat van helyette. Hogyan tudom megrendelni?

-Az adott termék vagy úton van raktárunkba, vagy csak megrendelsére elérhető. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben és egyeztetünk 

Nincs raktáron felirat van a termék mellett 

- A termék kifogyott. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és megtudjuk mondani, hogy lesz-e még belőle avagy végleg kikerült a kínálatból 

Sürgősen szükségem lenne a termékre , de nem tudok érte menni , van valami megoldás? 

- Vásárlás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot, sok esetben tudunk megoldást találni 

Van pénz a kártyámon, mégsem tudok vele fizetni. Mi lehet a baj? 

-Nagy valószínüséggel a kétlépcsős azonosítás miatt nem működik a fizetés. Bankodban be kell állítani az internetes vásárláshoz tartozó  biztonsági kódot, melyet az SMS kóddal együtt tudsz használni. 

Nem kapok visszajelzést, hogy a rendelésem milyen státuszban van 

-Minden rendelés után megerősítő emailt küld rendszerünk, ugyan így érkezik értesítés akkor is amikor átadjuk a csomagot a szállító cégnek. Ha ezek nem érkeznek meg nézd meg a spam mappát. Érdemes ellenőrizni azt is, hogy helyesen lett e magadva az email cím a rendelésnél. 

Kosárba raktam a terméket , de pár nap múlva mégsem tudtam megvásárolni. Mi lehet az oka? 

-A kosárban hagyott termékek csak addig elérhetőek míg van belőlük raktáron. A kosárban hagyott termék nem egyenlő a vásárlással, így az továbbra is megvásárolható marad mások számára is. 

Telefonon is leadhatom a megrendelésemet? 

-Természetesen igen. Hívd ügyfélszolgálatunkat és felvesszük rendelésedet. 

Milyen elérhetőségeik vannak? 

Telefonon: +36202395190  vagy +36205657448, 

Email: hello@webaruhazad.bolt.hu 

Amennyiben nem találtad meg kérdésedre a választ , vedd fel velünk a kapcsolatot a fentebbi elérhetőségeink valamelyikén.