Vásárlási kisokos 

 

Vásárlóinktól érkező kérdéseket és válaszainkat  gyűjtöttük össze, hátha mások számára is hasznosak lehetnek.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket ?

- A feladástól számítva: GLS futárral házhoz :1-max 2 munkanapon belül, csomagátvevő pontra 2-3 munkanap. Az esetek 99%-ban a házhozszállításos és az átvevő pontos csomag is oda ér  a feladást követő első munkanapon. 

-Minden termékünk raktárkészleten van, a megrendelést követően 1 munkanapon belül átadásra kerül a választott szállító cégnek. 

Van lehetőség személyes átvételre?

-Igen, személyesen telephelyünkön, Balatonberényben tudjuk átadni a terméket. Kérünk előre egyeztess, mert nincs fizikai üzletünk, így nyitvatartási időnk sem. 

Milyen fizetési módok vannak? 

- Barion, bankkártyás fizetés, előreutalás vagy utánvét. Személyes átvételkor csak kp fizetésre van lehetőség. 

Nem tudom kosárba rakni a terméket, érdeklődjön felirat van helyette. Hogyan tudom megrendelni?

-Az adott termék vagy úton van raktárunkba, vagy csak megrendelsére elérhető. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben és egyeztetünk 

Nincs raktáron felirat van a termék mellett 

- A termék kifogyott. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és megtudjuk mondani, hogy lesz-e még belőle avagy végleg kikerült a kínálatból 

Van pénz a kártyámon, mégsem tudok vele fizetni. Mi lehet a baj? 

-Nagy valószínüséggel a kétlépcsős azonosítás miatt nem működik a fizetés. Bankodban be kell állítani az internetes vásárláshoz tartozó  biztonsági kódot, melyet az SMS kóddal együtt tudsz használni. 

Nem kapok visszajelzést, hogy a rendelésem milyen státuszban van 

-Minden rendelés után megerősítő emailt küld rendszerünk, ugyan így érkezik értesítés akkor is amikor átadjuk a csomagot a szállító cégnek. Ha ezek nem érkeznek meg nézd meg a spam mappát. Érdemes ellenőrizni azt is, hogy helyesen lett e magadva az email cím a rendelésnél. 

Kosárba raktam a terméket , de pár nap múlva mégsem tudtam megvásárolni. Mi lehet az oka? 

-A kosárban hagyott termékek csak addig elérhetőek míg van belőlük raktáron. A kosárban hagyott termék nem egyenlő a vásárlással, így az továbbra is megvásárolható marad mások számára is.

Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?

-A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.

Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

A megrendelésed véglegesítéséhez el kell fogadnod az "Általános Szerződési Feltételek"-et, illetve azt, hogy a megrendelésed fizetési kötelezettséggel jár. Csak akkor rendelj, ha valóban át is veszed a csomagot, ugyanis nekünk ezzel munkánk van....számlázunk, csomagolunk stb. A szállító cég is elvégzi a kiszállítást és beszedi tőlünk a szállítási díjat. 

Ha nem veszed át a visszaszállítás díját is beszedik tőlünk. Így ezeket a költségeket kénytelenek vagyunk kiszámlázni Neked. 

Kérjük, hogy gondold át mielőtt elküldöd rendelésedet!

Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Mielőtt átadjuk a futárnak előtte kapsz egy emailt, hogy rendelésed feldolgozása megkezdődött. Ez az utolsó pillanat amikor még tudsz szólni nekünk, hogy mégsem kéred a terméket.

A futárszolgálattal kapcsolatban:

Szerződött partnerei vagyunk GLS futárszolgálatnak. A GLS saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe nekünk beleszólásunk sajnos nincs!

A különböző megjegyzéseket (például, hogy délutáni szállítást kérek, stb.) természetesen mi fel fogjuk tüntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt a GLS figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívod és jelzed a kérésed a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.

Telefonon is leadhatom a megrendelésemet? 

-Természetesen igen. Hívd ügyfélszolgálatunkat és felvesszük rendelésedet. 

Milyen elérhetőségeik vannak? 

Telefonon: +36202395190  vagy +36205657448, 

Email: hello@webaruhazad.bolt.hu 

További innformációkat ITT találsz.

Amennyiben nem találtad meg kérdésedre a választ , vedd fel velünk a kapcsolatot a fentebbi elérhetőségeink valamelyikén.