Vásárlási kisokos
Vásárlóinktól érkező kérdéseket és válaszainkat gyűjtöttük össze, hátha mások számára is hasznosak lehetnek.
Mennyi idő alatt kapom meg a terméket ?
- A feladástól számítva: GLS futárral házhoz :1-max 2 munkanapon belül, csomagátvevő pontra 2-3munkanap.
-Minden termékünk raktárkészleten van, a megrendelést követően 1 munkanapon belül átadásra kerül a választott szállító cégnek.
Milyen fizetési módok vannak?
- Barion, bankkártyás fizetés, előreutalás vagy utánvét. Személyes átvételkor csak kp fizetésre van lehetőség.
Nem tudom kosárba rakni a terméket, érdeklődjön felirat van helyette. Hogyan tudom megrendelni?
-Az adott termék vagy úton van raktárunkba, vagy csak megrendelsére elérhető. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben és egyeztetünk
Nincs raktáron felirat van a termék mellett
- A termék kifogyott. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és megtudjuk mondani, hogy lesz-e még belőle avagy végleg kikerült a kínálatból
Sürgősen szükségem lenne a termékre , de nem tudok érte menni , van valami megoldás?
- Vásárlás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot, sok esetben tudunk megoldást találni
Van pénz a kártyámon, mégsem tudok vele fizetni. Mi lehet a baj?
-Nagy valószínüséggel a kétlépcsős azonosítás miatt nem működik a fizetés. Bankodban be kell állítani az internetes vásárláshoz tartozó biztonsági kódot, melyet az SMS kóddal együtt tudsz használni.
Nem kapok visszajelzést, hogy a rendelésem milyen státuszban van
-Minden rendelés után megerősítő emailt küld rendszerünk, ugyan így érkezik értesítés akkor is amikor átadjuk a csomagot a szállító cégnek. Ha ezek nem érkeznek meg nézd meg a spam mappát. Érdemes ellenőrizni azt is, hogy helyesen lett e magadva az email cím a rendelésnél.
Kosárba raktam a terméket , de pár nap múlva mégsem tudtam megvásárolni. Mi lehet az oka?
-A kosárban hagyott termékek csak addig elérhetőek míg van belőlük raktáron. A kosárban hagyott termék nem egyenlő a vásárlással, így az továbbra is megvásárolható marad mások számára is.
Telefonon is leadhatom a megrendelésemet?
-Természetesen igen. Hívd ügyfélszolgálatunkat és felvesszük rendelésedet.
Milyen elérhetőségeik vannak?
Telefonon: +36202395190 vagy +36205657448,
Email: hello@webaruhazad.bolt.hu
Amennyiben nem találtad meg kérdésedre a választ , vedd fel velünk a kapcsolatot a fentebbi elérhetőségeink valamelyikén.